Bahasa: EN | BM |

ABOUT US

Penjagaan Pergigian Komprehensif

Grande Dental Sdn Bhd, ditubuhkan pada 30 Mac 2022, berdedikasi untuk menyediakan penjagaan pergigian komprehensif melalui klinik kami, Klinik Pergigian Gaura. Kami menyediakan perkhidmatan untuk komuniti di Johor dan Singapura, misi kami adalah untuk memastikan semua orang mempunyai akses kepada perkhidmatan pergigian yang berkualiti tinggi dan kesihatan oral yang optimum.

Sejak mula beroperasi pada 8 November 2022, Klinik Pergigian Gaura telah menerima maklum balas yang positif atas komitmen kami terhadap perkhidmatan pelanggan yang cemerlang. Kami memberi tumpuan kepada pendidikan pesakit kami tentang kepentingan kesihatan oral, memastikan mereka diberi maklumat dan dijaga sepanjang pengalaman pergigian mereka.

Sertai kami di Klinik Pergigian Gaura dan alami penjagaan pergigian yang mengutamakan kesihatan dan kepuasan anda.

MOTO

"KAMI MENUMBUHKAN
SENYUMAN INDAH"
Visi
- Menyediakan kemudahan yang kondusif dan peralatan yang baik dalam memberikan rawatan pergigian.
- Menyediakan perkhidmatan yang mesra kepada pelanggan.
- Bersedia untuk menjadi contoh teladan dalam industri pergigian.
Misi
Klinik Pergigian Gaura bertujuan untuk menyediakan perkhidmatan pergigian yang terbaik dan memupuk kesedaran pergigian kepada semua pelanggan untuk meningkatkan kesihatan oral dalam komuniti.

DR. SITI NUR HAJJAR

Dr Siti Nur Hajjar memperoleh Ijazah Sarjana Muda Bedah Pergigian (BDS) dari Alexandria University, Mesir pada tahun 2017. Beliau menjalani penempatan pertamanya di Klinik Pergigian KK3 Pontian dari November 2017 hingga September 2020.

Setelah berkhidmat hampir 3 tahun dalam perkhidmatan kerajaan, beliau membuat keputusan untuk menceburi amalan swasta di mana beliau meningkatkan kemahirannya dalam pelbagai rawatan yang terhad semasa berkhidmat di sektor kerajaan.

Beliau juga meningkatkan pengetahuan dan pengalamannya dengan menghadiri pelbagai kursus pergigian semasa bekerja sepenuh masa. Selepas 2 tahun bekerja keras di sektor swasta, beliau memutuskan untuk mencabar dirinya dengan menubuhkan klinik pergigiannya sendiri. Motonya ialah

"Anda boleh menjadikan apa sahaja kenyataan jika anda menetapkan fikiran anda kepadanya"